Menu
Your Cart

Zasady i Warunki

Zadowolony

  1. Ważność
  2. Zamówienie, umowa, ograniczenia ilościowe
  3. Ceny i koszty wysyłki
  4. Dostawa
  5. Prawo własności
  6. Prawo do odstąpienia od umowy
  7. Gwarancja i odpowiedzialność
  8. Metody płatności i kupony
  9. Ochrona danych
  10. Informacje marketingowe i komunikacja z klientami
  11. Menedżer serwisu
  12. Postanowienia końcowe
  13. Piksel Facebooka



1. Ważność

Niniejsze Ogólne Warunki Użytkowania (SPP) mają zastosowanie do wszystkich zamówień i przesyłek pomiędzy Taffy Lilly Ltd., Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ (dalej: Taffy & Lilly) a jej klientami w sklepie internetowym www.taffylilly.com

2. Zamawianie, zawieranie umów, ograniczenia ilościowe

Zamówienie

Taffy & Lilly oferuje swoim klientom szeroki wybór produktów dla psów. Kliknięcie na produkty lub opisy produktów daje klientowi opis produktów, np. ilość lub rodzaj smaku, itp. Po umieszczeniu go na żądanym numerze i kliknięciu przycisku „Dodaj do koszyka”, produkt zostaje umieszczony w wirtualnym koszyku.

Klikając na przycisk „Wyświetl koszyk” znajdujący się w sklepie internetowym po prawej stronie powyżej, kupujący zostaje przeniesiony na stronę przeglądu i może za każdym razem sprawdzić, które produkty znajdują się w jego wirtualnym koszyku i w razie potrzeby wprowadzić poprawki.

Jeśli kupujący chce dokończyć zakup, może nadal naciskać przycisk „DO KASY”. Zarejestrowani klienci mogą tutaj wprowadzić swoją nazwę użytkownika i hasło, aby mogli automatycznie wykorzystać przechowywane informacje o sobie do złożenia zamówienia. Alternatywnie, klient może zarejestrować się jako nowy klient i otworzyć swoje konto lub kontynuować zakupy bez otwierania konta. W takim przypadku klient musi podać swój adres i informacje rozliczeniowe na następnej stronie.

Realizacja zamówienia następuje po kliknięciu przycisku „POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE”. To jest wiążąca oferta.

Zamawiając produkty, zgadzasz się również, że etykiety produktów są w języku angielskim lub niemieckim.

Zawarcie umowy

Prezentacja asortymentu w sklepie internetowym ma charakter poglądowy i nie stanowi wiążącej oferty zakupu. Kupujący składa wiążącą ofertę zawarcia umowy kupna poprzez kliknięcie przycisku „zakończ zamówienie” w celu zakończenia procesu składania zamówienia. Klient otrzymuje wówczas automatyczne potwierdzenie otrzymania zamówienia pocztą elektroniczną (potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie oznacza jeszcze przyjęcia oferty. Umowa z Taffy & Lilly wejdzie w życie dopiero wtedy, gdy Taffy & Lilly wyśle ​​zamówiony produkt do klienta i potwierdzi wysyłkę mailem (potwierdzenie nadania).

Ograniczenia ilościowe

Oferowane produkty sprzedawane są wyłącznie w normalnych ilościach, odpowiednich dla gospodarstw domowych i osób prowadzących działalność gospodarczą.

3. Ceny i koszty wysyłki

Wszystkie ceny na stronie internetowej sprzedawcy zawierają obowiązujący ustawowy podatek od sprzedaży. Cena nie obejmuje kosztów wysyłki i pakowania.

Aby uzyskać informacje na temat kosztów wysyłki w niektórych krajach, przeczytaj: Informacje i koszty wysyłki.

4. Dostawa

Orientacyjny czas dostawy, o ile oferta nie stanowi inaczej, wynosi 2-6 dni roboczych.

Jeśli wszystkie zamówione produkty są niedostępne, Taffy & Lilly ma prawo do częściowych dostaw na własny koszt, jeśli klient wyrazi na to zgodę.

W przypadku, gdy Taffy & Lilly nie jest w stanie dostarczyć zamówionego produktu, ponieważ Taffy & Lilly nie otrzyma dostawy od swojego dostawcy nie z własnej winy, Taffy & Lilly może odstąpić od umowy. W takim przypadku Taffy & Lilly niezwłocznie informuje klienta i oferuje jej podobny produkt. W przypadku, gdy podobny produkt jest niedostępny lub klient nie życzy sobie dostawy tego produktu, Taffy & Lilly niezwłocznie zwróci płatność za już zapłacone produkty bez żadnych opłat.

Dostawa bezcłowa odbywa się na terenie UE. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE, zwłaszcza do Szwajcarii i Serbii, klient ponosi wszelkie opłaty celne, podatki i inne opłaty.

Jeśli otrzymane produkty są uszkodzone w czasie transportu, należy natychmiast powiadomić o tym Dział Obsługi Klienta Taffy & Lilly. W ten sposób Taffy & Lilly ma możliwość zareklamowania szkody u przewoźnika lub firmy ubezpieczeniowej. Niedostarczenie przez klienta protokołu szkody transportowej nie wpływa na jego uprawnienia z tytułu rękojmi.

W celu możliwie najlepszej realizacji zamówień Taffy & Lilly zapewni odpowiednią usługę dostawy wraz z adresem e-mail i numerem telefonu klienta, jeśli został podany. Pośrednictwo to jest obowiązkową częścią stosunku umownego z Taffy & Lilly.

5. Prawo własności

Towar pozostaje własnością Taffy & Lilly do momentu zakończenia płatności. Wcześniej, bez zgody Taffy & Lilly, zabrania się zastawiania, przenoszenia własności, przetwarzania lub konwersji towarów.

6. Prawo do odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy. Konsument to każda osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej w określonym celu, który nie jest przeznaczony dla jej komercyjnej lub samodzielnej działalności gospodarczej. Obowiązują następujące zasady dotyczące prawa do anulowania i wykluczenia. W przypadku dalszych pytań dotyczących anulowania, klient może skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta

Warunki wypowiedzenia

Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Za okres wypowiedzenia przyjmuje się 14 dni od dnia, w którym ostatni towar będący w posiadaniu został przez Państwa przyjęty lub posiadany lub z Państwa strony wyznaczony przez osobę trzecią inną niż przewoźnik.


Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, (Taffy Lilly doo, Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ, Słowenia, info@taffylilly.com), z jasnym wyjaśnieniem (np. Pocztą, e-mailem), musisz powiadomić nas o Twoja decyzja o wypowiedzeniu niniejszej Umowy.

Do zachowania terminu wypowiedzenia wystarczy wysłanie wypowiedzenia przed upływem prawa do wypowiedzenia.

Zakończenie

W przypadku rozwiązania niniejszej umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych z powodu wyboru innej formy dostawy niż nasza standardowa dostawa) niezwłocznie i nie później niż 14 dni po otrzymaniu przez nas powiadomienia o anulowaniu. O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, do zwrotu zostanie użyty ten sam sposób płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji; w żadnym wypadku nie poniesiesz dodatkowych kosztów za zwrot. Można również odmówić zwrotu pieniędzy, dopóki nie otrzymamy towaru z powrotem lub dopóki nie przedstawisz dowodu, że odesłałeś towar, biorąc pod uwagę to, co zostało zrobione wcześniej.


Musisz wysłać towar niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż 14 dni po powiadomieniu nas o rozwiązaniu niniejszej umowy lub dostarczeniu do:

Warehouse
(Taffy Lilly d.o.o.)
Tržaška 132, 1000 Ljubljana
Slovenija


Termin jest brany pod uwagę, jeśli odesłałeś towar przed upływem 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść koszty zwrotu towaru.

Ponosisz odpowiedzialność tylko za utratę wartości towarów, która ma miejsce tylko wtedy, gdy taka utrata wartości jest spowodowana badaniem jakości, właściwości i działania towarów, jeśli nie zastosowałeś się do przepisów.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone z dostawy towarów, które nie są prefabrykowane, ale są zdominowane przez indywidualny wybór lub decyzję konsumenta lub zostały wykonane na zamówienie w sposób zadowalający klienta w celu dostarczenia towarów łatwo psujących się lub krótkotrwałych , który ze względu na ochronę zdrowia lub higienę nie nadaje się do zwrotu po usunięciu plomby po dostawie, która z natury jest z natury mieszana z innymi towarami po dostawie.

7. Gwarancja i odpowiedzialność

Obowiązują ustawowe gwarancje.

Żywność weterynaryjna może być stosowana tylko zgodnie z zaleceniami i pod regularnym nadzorem lekarza weterynarii. Zabierz swojego zwierzaka regularnie (co 6 miesięcy) na wizytę u lekarza weterynarii podczas karmienia, aw przypadku pogorszenia się stanu zdrowia zwierzęcia natychmiast zgłoś się do lekarza weterynarii. Taffy & Lilly nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje niewłaściwego lub niewłaściwego stosowania dietetycznych produktów weterynaryjnych zgodnie z zaleceniami.

8. Metody płatności i kupony

Metody Płatności

Za produkty można zapłacić kartą kredytową, Paypal lub fakturą pro forma. Taffy & Lilly zastrzega sobie prawo do akceptacji tylko określonej metody płatności w indywidualnych przypadkach lub w zależności od wybranego przez klienta sposobu dostawy.

Płatność gotówką przy odbiorze

Należy pamiętać, że za pobraniem można zapłacić tylko GOTÓWKĄ, a maksymalna kwota płatności gotówką wynosi 500 €. Uwaga: jeśli nie zapłacisz trzy razy po dokonaniu płatności, system nie będzie już automatycznie umożliwiał Ci wyboru płatności metoda po kolejnym zamówieniu!

Płatność kartą kredytową

Po płatności kartą kredytową następuje natychmiastowe obciążenie przy zamówieniu towaru przez Internet (akceptujemy karty MasterCard i Visa).

Płatność z góry

W przypadku zapłaty za towar na fakturze pro forma, kwota faktury musi zostać przelana na podane poniżej konto bankowe w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Szczegóły przelewu bankowego:

Taffy Lilly d.o.o.
Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ
TRR: 1010 0005 7793 565
IBAN: SI56 1010 0005 7793 565
SWIFT (BIC): BAKOSI2X

Kupony

W przypadku realizacji kuponów uwzględnione są szczególne warunki dotyczące realizacji kuponów. minimalna wielkość zamówienia, termin ważności itp. Odpowiednie informacje znajdują się na kuponach. W każdym razie w jednym zakupie można zrealizować tylko jeden kupon. jeden rabat na zamówienie. Wypłata gotówki, a także późniejsze rozliczenie za poprzednie zamówienia nie są możliwe. Odsprzedaż nie jest dozwolona.

Koszty transakcji

W przypadku opóźnienia klienta w płatności do ceny zakupu doliczane są odsetki z powodu opóźnienia wynoszącego 5 punktów procentowych powyżej stopy bazowej EBC. Jeśli klient nie jest konsumentem końcowym, odsetki wynikają z opóźnienia wynoszącego 8 punktów procentowych powyżej stopy bazowej. Taffy & Lilly zastrzega sobie prawo do żądania wyższego odszkodowania za opóźnienie.

Konta

Klient zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. Faktury elektroniczne będą przesyłane na adres e-mail Klienta w postaci pliku PDF.

9. Ochrona danych

Taffy & Lilly bardzo poważnie traktuje ochronę danych swoich klientów. Dostępne są przepisy dotyczące ochrony danych Taffy & Lilly tutaj.

10. Informacje marketingowe i komunikacja z klientami

Kiedy klient zawiera umowę z Taffy & Lilly i określa swój adres e-mail, Taffy & Lilly ma prawo wykorzystać ten adres e-mail klienta do bezpośredniego reklamowania podobnych produktów lub usług, pod warunkiem, że klient wskaże swój elektroniczny tytuł nie zaprzeczał temu. Klient zawsze ma prawo sprzeciwić się używaniu poczty elektronicznej (e-mail) w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość na adres info@taffylilly.com lub kontaktując się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, bez żadnych kosztów, z wyjątkiem kosztów pobrania według taryfy podstawowej.

11. Menedżer sklepu internetowego

Taffy Lilly d.o.o.
Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ
Słowenia
Sąd rejonowy: sąd w Ptuj
Identyfikator VAT: SI19910282

12. Postanowienia końcowe

W przypadku, gdy postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków okażą się nieważne lub niewykonalne, umowa pozostanie w mocy do końca i zastosowanie będzie miało prawo słoweńskie. Ten wybór prawa jest ważny tylko w zakresie, w jakim nie jest sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa kraju, w którym konsument ma miejsce zamieszkania w chwili złożenia zamówienia.

Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

Dostawca kierując się normami prawnymi nie uznaje żadnego podmiotu świadczącego usługi pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za właściwego do rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego, który konsument mógłby wszcząć na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dostawca publikuje link elektroniczny do platformy internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich (SRPS). Platforma dostępna jest dla klientów tutaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Powyższy zapis pochodzi z Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz o zmianie rozporządzenia (WE) nr 524/2013. ) NIE. 2016/2004 i dyrektywa 2009/22/WE

13. Uwaga dotycząca korzystania z pikseli Facebooka

Taffy & Lilly korzysta z Facebook Pixel, narzędzia analitycznego do analizy skuteczności reklam udostępnionego przez sieć społecznościową Facebook. Facebook Pixel jest własnością Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA lub, jeśli znajdujesz się w UE, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia.

Piksel Facebooka jest bezpośrednio połączony z siecią społecznościową Facebook. Kiedy odwiedzasz witrynę Taffy & Lilly, na Twoim urządzeniu zapisywany jest plik cookie, który pomaga Ci zobaczyć odpowiednie reklamy przy następnym logowaniu na swoje konto na Facebooku. Piksel Facebooka pomaga optymalizować reklamy, umożliwiając użytkownikom wyświetlanie trafnych i potencjalnie niechcianych reklam na Facebooku. Dodatkowo możemy za pomocą Piksela Facebooka określić, ilu użytkowników klika daną reklamę na Facebooku. Pomaga nam to ocenić wydajność naszych reklam na Facebooku do celów statystycznych i badań rynkowych. Zebrane informacje nie pozwalają na ustalenie tożsamości użytkownika. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak Facebook zbiera i wykorzystuje te informacje oraz jak chronić Twoją prywatność, zapoznaj się z Polityką prywatności Facebooka na Facebooku. Jeśli nie chcesz, aby Twoje informacje były zbierane lub wykorzystywane do wyświetlania reklam na Facebooku, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od Facebook Pixel. Możesz to zrobić logując się na Facebooku i klikając ten link. Wybrane ustawienia są niezależne od platformy i mają zastosowanie zarówno do komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych.